Nici un produs
Înainte
Produs adăugat în coşul de cumpărături
Exista 0 produse in cos. La comenzi peste 500 RON ai transport gratuit! În coș e un articol. La comenzi peste 500 RON ai livrare gratuită!
Categorii
Termenii si Conditiile Generale se aplica vanzarilor de produse efectuate de TRAGET SRL, denumita in continuare Vanzatorul, prin intermediul magazinului on-line Bricolez.ro si nu pot fi modificate decat cu acordul scris al Vanzatorului.
Achizitionarea produselor prezentate pe site-ul Bricolez.ro sau doar simpla vizitare a acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor detaliate in cele ce urmeaza. In vederea unei informari complete despre toate conditiile de utilizare ale Bricolez.ro, va indicam sa cititi toate articolele urmatoare. Bricolez.ro isi rezerva dreptul de a efectua completari si modificari ale ofertei sau ale termenilor si conditiilor, fara a fi necesara o notificare prealabila. Va recomandam ca la fiecare utilizare a site-ului Bricolez.ro sa cititi cu atentie termenii si conditiile, deoarece continuarea utilizarii si lansarea comenzilor implica acceptarea ultimelor modificari. Pentru a oferi vizitatorilor servicii o experienta cat mai buna de navigare, acest site utilizeaza cookies, iar prin accesarea Bricolez.ro va exprimati in mod implicit acordul pentru folosirea acestora. Continutul site-ului Bricolez.ro este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor si este in totalitate proprietatea Vanzatorului, iar copierea si utilizarea de elemente regasite in site-ul Bricolez.ro, fara a obtine in prealabil acordul scris al Vanzatorului, va fi tratata conform legislatiei in vigoare. Continutul site-ului Bricolez.ro este original, iar prezenta produselor si serviciilor pe site si prezentarea detaliilor, utilitatii si caracteristicilor tehnice ale acestora este facuta cu acordul producatorilor sau furnizorilor produselor si serviciilor respective.
Pentru lansarea unei comenzi pe site-ul Bricolez.ro este necesar acordul dumneavoastra explicit cu Politica de confidentialitate si Termenii si conditiile generale de vanzare.
"Cumparator": persoana fizica sau juridica care lanseaza o Comanda. "Vanzator": SC TRAGET SRL, avand sediul social in Str. Prelungirea Foltanului, nr.73.I, Sat Costi, Comuna Vanatori, Jud. Galati, inregistrata la Registrul Comertului sub J17/2493/1994, CUI RO 6291944, capital social 60000 RON, numar de telefon 0756 666430, e-mail comenzi@Bricolez.ro. "Bunuri si Servicii": orice produs/ serviciu pe care Vanzatorul urmeaza sa le furnizeze Cumparatorului. "Comanda": un document electronic prin care Vanzatorul se declara de acord sa livreze Bunurile si Serviciile, iar Cumparatorul se obliga sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa efectueze plata acestora. "Contract": o Comanda devine Contract ca urmare a confirmarii sale de catre Vanzator. "Drepturile de Proprietate Intelectuala": toate drepturile - dreptul de autor, marci inregistrate, drepturile de baza de date, etc. "Specificatii": specificatiile tehnice si descrierile Bunurilor si Serviciilor specificate in Comanda.
Atunci cand Cumparatorul lanseaza o comanda electronica prin intermediul Bricolez.ro, acesta se declara implicit de acord cu forma si modul de comunicare (e-mail/ telefonic) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. Comenzile se pot lansa doar online, in cadrul magazinului online Bricolez.ro, Vanzatorul nu preia comenzi telefonice sau prin e-mail, ori prin alte mijloace de comunicare. Comanda va avea urmatoarele componente:
Confirmarea comenzii de catre Vanzator va implica si acceptarea completa a Termenilor Comenzii.
Contractul va intra in vigoare doar dupa ce Vanzatorul va confirma Comanda. Se va considera efectuata confirmarea Comenzii atunci cand Vanzatorul va transmite o confirmare scrisa catre Cumparator sau va confirma telefonic existenta in stoc a produselor comandate. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
4.1. Vanzatorul va indeplini Contractul cu respectarea legislatiei in vigoare. 4.2. Informatiile prezentate pe site-ul Vanzatorului (preturile, ofertele, situatia stocului, specificatiile si imaginile), au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. 4.3. Comunicarea cu magazinul on-line Bricolez.ro se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor fata de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica "Contact". Din site sau link-uri atasate vor fi excluse sau ignorate, comentarii, pareri sau adresari care contin includ limbaj licentios sau injurii. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a gestiona toate informatiile incluse in site sau link-uri atasate, inclusiv moderarea comentariilor, parerilor sau adresarilor care includ reclama mascata, limbaj licentios sau injurii.
Vanzatorul poate subcontracta si/sau cesiona unele servicii necesare pentru onorarea comenzii catre o terta parte fara a fi necesar acordul Cumparatorului.
Cumparatorul recunoaste dreptul de proprietate intelectuala al Vanzatorului si nu va dezvalui unei terte parti si nici nu va face publica nici una dintre comunicarile primite de la Vanzator. Denumirea site-ului Bricolez.ro si insemnele grafice, sunt proprietatea Vanzatorului si nu pot fi copiate sau utilizate fara consimtamantul scris al proprietarului. Pentru sesizari si reclamatii a incalcarii drepturilor de autor ne puteti contacta la adresa comenzi@Bricolez.ro.
Vanzatorul este inscris sub nr. 32542 ca Operator de date cu caracter personal la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, respecta legislatia in vigoare privind confidentialitatea datelor personale, se angajeaza sa nu comunice catre terte parti datele cu caracter personal ale utilizatorilor site-ului Bricolez.ro si sa le foloseasca numai in scopul initierii si mentinerii contactului cu clientii sai, in vederea informarii acestora si a comunicarii de informatii legate de functionarea site-ului si de modificarile survenite in oferta sau politica firmei. Bricolez.ro nu incurajeaza SPAM-ul si nu va furniza datele dumneavoastra cu caracter personal (inclusiv adresele de e-mail obtinute prin intermediul Bricolez.ro) unor terte entitati decat cu acordul dumneavoastra scris.
Orice utilizator al Bricolez.ro care a furnizat adresa sa de e-mail poate decide ca aceasta sa fie stearsa din baza de date a Bricolez.ro. Daca doriti ca datele furnizate de dumneavoastra prin intermediul site-ului Bricolez.ro sa fie eliminate din baza noastra de date, trebuie sa ne solicitati acest lucru in scris, prin e-mail transmis la adresa comenzi@Bricolez.ro. Bricolez.ro nu isi asuma raspunderea pentru pierderile de informatii datorate unor eventuale probleme de securitate ale serverului care gazduieste Bricolez.ro, sau actiunilor neautorizate ale unor terte persoane.Nota de informare privind protectia datelor cu caracter personal
Compania care administreaza site-ul Bricolez.ro este SC TRAGET SRL, avand sediul social in Str. Prelungirea Foltanului, nr.73.I, Sat Costi, Comuna Vinatori, Jud. Galati, inregistrata la Registrul Comertului sub J17/2493/1994, CUI RO 6291944, capital social 900 RON.
Conform cerinţelor Conform cerinţelor Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulatie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), Bricolez.ro are obligaţia de a administra in condiţii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, sau despre orice alta persoana.
Bricolez.ro colecteaza aceste date cu scopul de a va transmite modificari sau confirmari ale comenzilor, oferte promotionale, eventuale solicitari de a evalua produsele furnizate si serviciile prestate, etc.
Aceste date ne sunt necesare pentru a emite facturi, a efectua livrarea produselor si serviciilor comandate, completa eventuale garantii, a transmite documente informative, etc. Refuzul dumneavoastra de a ne comunica aceste informatii are drept consecinta imposibilitatea realizarii actiunilor de mai sus.
Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către Bricolez.ro. Datele dumneavoastra personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.
Datele dumneavoastra personale sunt prelucrate de Operatorul de Date Personale cu numarul 32542. Conform cerinţelor Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulatie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), TRAGET SRL are obligatia de a administra in condiţii de siguranta şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastra sau despre orice alta persoana.Pentru mai multe detalii despre politica de colectare si prelucrare a datelor cu caracter personal va rugam sa cititi pagina Politica de confidentialitate.
8.1. In baza comenzii efectuate de Cumparator, Vanzatorul va emite o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, iar obligatia Cumparatorului este sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare si sa respecte mentiunile din factura emisa si transmisa de Vanzator. Facturile pentru comenzile lansate in magazinul online Bricolez.ro se vor emite exclusiv catre persoane fizice si persoane juridice din Romania. 8.2. In cazul comenzilor speciale de Bunuri si Servicii care nu se regasesc in mod curent in stoc, Cumparatorul trebuie sa achite in avans contravaloarea Bunurilor si Serviciilor comandate si sa transmita o comanda scrisa care sa contina toate informatiile necesare: produs, cantitate, adresa exacta de livrare (inclusiv program de livrare), persoana de contact, numar de telefon, etc. 8.3. Atunci cand Cumparatorul va efectua plata Bunurilor si Serviciilor inainte de a primi confirmarea existentei in stoc, iar acestea nu va putea fi livrat nici ulterior, Vanzatorul va returna Cumparatorului contravaloarea Bunurilor si Serviciilor achitate si nelivrate. 8.4. Pentru achitarea Bunurilor si Serviciilor comandate, Cumpărătorul poate opta pentru una dintre urmatoarele modalitati de plata:
Plata ramburs – plata se va efectua in numerar catre agentul Curierului, la primirea coletului. Ordin de Plată - comanda se va expedia dupa ce banca va confirma efectuarea platii.Online cu card bancar prin procesatorul de plati online EuPlatesc (VISA/VISA Electron/Maestro/MasterCard).
Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
- "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
Livram orice cantitati, fara a fi necesara o comanda minima.
9.1. In cazul comenzilor cu plata ramburs sau plata online cu cardul, Vanzatorul va expedia Bunurile si Serviciile comandate de Cumparator in termen de cel mult 2 zile lucratoare de la confirmarea telefonica a comenzii. In cazul comenzilor achitate cu OP sau CEC, Vanzatorul va expedia Bunurile si Serviciile comandate de Cumparator in termen de cel mult 2 zile lucratoare de la incasarea contravalorii comenzii.Taxa de transport este 20 RON pentru comenzile cu valoare de pana la 500 RON, iar comenzile cu valoare mai mare de 500 RON beneficiaza de livrare gratuita.Deoarece firmelor de curierat le este necesar un numar de telefon mobil al Cumparatorului pentru a efectua livrarea, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula, respectiv de a nu expedia comenzile pentru care nu s-a putut realiza confirmarea telefonica din diverse motive: Cumparatorul nu raspunde cand este apelat la numarul de telefon mobil pe care l-a completat in comanda, numarul de telefon mobil este gresit sau nu apartine retelelor de telefonie mobila din Romania, telefonul este inchis sau blocat pentru apelurile de primire, etc.Atunci cand din motive exceptionale (accidente sau defectiuni auto, conditii meteorologice deosebite, etc) nu se poate respecta termenul de expediere, Vanzatorul va anunta pe Cumparator despre aceasta intarziere si va comunica noul termen estimat de expediere a comenzii. Cumparatorul are obligatia sa verifice la preluare daca Bunurile si Serviciile corespund atat din punct de vedere calitativ, cat si cantitativ. Cumparatorul are obligatia sa verifice la preluare daca Bunurile si Serviciile corespund atat din punct de vedere calitativ, cat si cantitativ. Semnarea documentului de livrare de catre un reprezentant al Cumparatorului, plata rambursului aferent sau preluarea coletului sau coletelor de catre Cumparator echivaleaza cu acceptul sau de preluare al Bunurilor si Serviciilor ca fiind conforme atat calitativ, cat si cantitativ. Atunci cand coletul sau coletele sunt deteriorate, Cumparatorul poate certifica acest lucru prin completarea unui proces verbal (care va contine detalii despre deteriorare) care va fi semnat atat de Cumparator, cat si de agentul firmei de curierat care a efectuat livrarea. 9.2. Vanzatorul efectueaza livrari de Bunuri si Servicii pe intreg teritoriul Romaniei si nu efectueaza livrari catre adrese din alte tari. Vanzatorul se asigura de ambalarea adecvata a Bunurilor si Serviciilor pentru ca acestea sa fie transportate in conditii de siguranta, dar Vanzatorul nu este raspunzator in cazul deteriorarilor produse atunci cand comanda este transportata necorespunzator de catre un transportator propus de catre Cumparator. Bricolez.ro isi rezerva dreptul de a nu mai colabora cu clientii care prezinta evenimente litigioase pe parcursul colaborarilor anterioare (comenzi refuzate la livrare, comenzi refuzate pentru ca se astepta clientul ca produsul sa fie alta nuanta sau material, desi a primit exact produsul cu specificatiile conforme cu cele prezentate pe site, comenzi anterioare nelivrate deoarece datele de livrare au fost completate eronat sau incomplet de catre Cumparator la lansarea comenzii, comportament neadecvat, limbaj licentios, etc). Bricolez.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea unui produs si de a anunta clientul despre eroare survenita pe site atunci cand pretul sau alte caracteristici ale produsului respectiv sunt afisate eronat pe site-ul Bricolez.ro. In cazul in care contravaloarea comenzii a fost deja achitata, Vanzatorul va returna suma respectiva in contul Cumparatorului.
10.1. Acceptarea comenzii se va realiza atunci cand Bunurile si Serviciile sunt in conformitate cu specificatiile tehnice inscrise in Comanda. Cumparatorul poate refuza Bunurile si Serviciile care prezinta deteriorari sau neconcordante calitative, sau semnala eventuale lipsuri, iar in cazul acesta Cumparatorul trebuie sa notifice in scris in cel mult 24 de ore de la receptie, la adresa de e-mail comenzi@Bricolez.ro. Ca urmare, Vanzatorul are obligatia de a inlocui Produsele care prezinta defecte la livrare si sa completeze lipsurile cantitative notificate in scris care s-au constatat la receptie. Nu vor fi luate in considerare alte eventuale reclamatii ulterioare livrarilor, referitoare la calitatea sau cantitatea produselor receptionate. 10.2. O comanda poate fi anulata prin e-mail de catre Cumparator doar inainte ca aceasta sa fi fost expediata. Atunci cand Vanzatorul a expediat deja comanda respectiva, aceasta se va returna conform politicii de retur a Bunurilor si Serviciilor a Bricolez.ro, iar Cumparatorul va suporta cheltuielile de transport necesare in vederea returnarii. Dupa lansarea comenzii, Cumparatorul nu mai poate interveni asupra comenzii, daca doreste anulare sau modificarea comenzii va solicita acest lucru Serviciului Clienti al Vanzatorului telefonic la numarul 0756 666430 sau prin e-mail la adresa comenzi@Bricolez.ro. Vanzatorul va procesa cererea respectiva si va efectua modificarile solicitate (in functie de disponibilitatea in stoc a produselor respective) in termen de cel mult 2 zile lucratoare de la primirea solicitarii, in conformitate cu programul Serviciului Clienti afisat in magazinul online Bricolez.ro.
Bunurile si Serviciile comercializate de Vanzator sunt in conformitate cu normele si standardele pentru care au fost fabricate si respecta legislatia in vigoare.
Toate produsele comercializate de Bricolez.ro beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si conditiilor comerciale ale producatorilor, in conditiile legii 449/2003. In functie de specificul lor, pentru unele Bunuri si Servicii pot sa difere conditiile acordarii garantiei pentru persoane fizice de cele pentru persoane juridice, iar garantia se va acorda diferentiat, cu respectarea Codului Civil sau a conditiilor legislatiei speciale privind garantiile produselor.
Certificatele de garantie pentru produsele de folosinta indelungata se elibereaza la achizitionarea Bunurilor si se livreaza impreuna cu acestea. Daca Bunurile respective vi s-au livrat fara certificat de garantie sau instructiuni de utilizare, va rugam sa reclamati lipsa acestora in scris pe adresa de e-mail comenzi@Bricolez.ro, in cel mult 24 de ore de la receptia Comenzii.
Pentru a beneficia de garantie trebuie ca la centrul de service autorizat sa prezentati certificatul de garantie si factura in original, iar daca produsul se afla in perioada de garantie inscrisa in certificatul de garantie si respecta conditiile prevazute in acesta, reparatia va fi executata de centrul de service respectiv fara costuri pentru dumneavoastra.
Bunurile si Serviciile raman in proprietatea Vanzatorului pana in momentul efectuarii platii de catre Cumparator si semnarea de primire a documentului de transport al transportatorului, iar in cazul livrarilor efectuate de un reprezentant al Vanzatorului, pana la semnarea de primire pe factura fiscala.
In cazul livrarii bunurilor prin curier, cu modalitatea de plata ramburs, Cumparatorul va intra in proprietatea marfii dupa semnarea documentului de transport si efectuarea platii.
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare, in special pentru pierderea produselor. Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru datele completate eronat sau incomplet de catre Cumparator la lansarea comenzii (nume, prenume, adresa de e-mail, adresa de livrare si facturare, numar telefon mobil, produse sau cantitati).
Bunurile si Serviciile livrate se pot returna in urmatoarele cazuri:
- S-au livrat alte Bunuri si Servicii decat cele comandate: In vederea returnarii si inlocuirii Bunurilor si Serviciilor livrate cu cele comandate, trebuie sa ne anuntati in scris cel mai scurt timp posibil, prin transmiterea unui e-mail la adresa comenzi@Bricolez.ro. Costurile de transport aferente returnarii, respectiv a livrarii corecte, vor fi suportate de catre Bricolez.ro. - S-au livrat Bunuri si Servicii care prezinta deteriorari vizibile: In acest caz aveti dreptul sa refuzati produsul; in acest caz va rugam sa ne anuntati in scris in termen de cel mult 24 de ore de la receptionarea comenzii prin transmiterea unui e-mail la adresa comenzi@Bricolez.ro, urmand sa va trimitem un alt produs (acelasi cod cu cel pe care l-ati comandat initial), iar termenul de livrare se va extinde corespunzator cu timpul necesar pentru procesarea unei comenzi noi. - Cazul denuntarii unilaterale a contractului: Conform Ordonantei nr.34/2014 (11.06.2014) privind regimul juridic al contractelor la distanta (inclusiv modificari ulterioare): Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Conditiile denuntarii unilaterale a contractului se aplica doar consumatorilor persoane fizice.
Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile este aplicabila doar Bunurilor si Serviciilor achizitionate prin intermediul magazinului virtual Bricolez.ro, iar acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: in ambalajul original, sigilate, neutilizate, cu toate accesoriile, cu toate etichetele intacte. In acest caz cheltuielile ocazionate de transportul necesar in vederea returnarii vor fi suportate de Cumparator, iar Vanzatorul va rambursa contravaloarea comenzii sau a produselor returnate (in cazul comenzilor returnate partial) in cel mult 14 de zile de la primirea produselor.Pentru rambursarea sumelor este necesar sa completati formularul de retur cu codul IBAN al contului in care doriti sa se efectueze plata si sa ni-l transmiteti pe e-mail la adresa precizata in Politica de retur. Precizam ca platile se pot efectua doar in conturi bancare din Romania, din acest motiv nu se vor rambursa sume in conturi bancare din afara Romaniei, in monede virtuale sau in conturi apartinand diverselor aplicatii de plati online (Revolut, Monese, Curve, Paysera, Transferwise, Volt, etc).Deoarece fiecare comanda se livreaza la adresa specificata de client in comanda, coletele returnate trebuie deasemenea sa fie livrate efectiv la adresa pe care o mentionam: nu se considera colet livrat atunci cand la depozit primim o notificare de la Posta Romana sau alt transportator care ne solicita sa ne deplasam la unul dintre punctele lor de lucru pentru a ridica coletul pe care l-a returnat Cumparatorul.
In caz ca produsele comandate si returnate au fost folosite sau prezinta defectele urmatoare: - deteriorate, murdare, zgariate, taiate, cu urme de lovituri sau crapate - urme de lichide - lipsuri cantitative, lipsa ambalajului original Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru a le readuce la stadiul initial (in caz ca mai este posibil) sau vom reexpedia produsul catre Cumparator, caz in care cheltuielile de transport necesare vor fi suportate de Cumparator. Acesta clauza se aplica in conformitate cu Ordonanta de Guvern nr. nr.34/2014, in cazul achizitionarii de produse din site-ul Bricolez.ro folosind tehnici de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta de Guvern nr. 130/2000, art.2 alineatele 1 si 2.
In conformitate cu cele prevazute in O.G. 130/2000 art.10, nu pot fi denuntate unilateral de catre Cumparator urmatoarele tipuri de contracte: - contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 14 zile lucratoare prevazut anterior - contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant; - contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid. In nicio situatie nu pot fi returnate produse care au fost folosite sau ale caror ambalaje au fost desfacute. Pentru a fi acceptate la retur, produsele trebuie sa fie sigilate, neutilizate - starea acestora trebuie sa fie la fel ca la receptionarea lor, inclusiv cu ambalaje mentinute intacte.
De asemenea, nu se primesc la retur urmatoarele produse: - Produse achizitionate in baza unei comenzi speciale - Produse la metru, taiate, decupate; - Vopsea mixata colorata in baza unei comenzi; - Produse deteriorate neacoperite de garantie sau a caror deteriorare nu este acoperita de garantie. Cererile de returnare se vor solutiona in termen de 14 de zile de la data primirii Formularului de retur cu toate campurile completate, transmis pe e-mail la adresa comenzi@Bricolez.ro.Formularul de retur poate fi descarcat de la finalul paginii Politica de Retur. Ulterior veti primi pe e-mail (la adresa pe care ati completat-o in comanda) raspunsul nostru, care va include si adresa la care va trebui sa fie livrate produsele in cazul ca returul indeplineste conditiile de mai sus. Dupa transmiterea cererii de retur, Cumparatorul are la dispozitie 14 zile pentru a trimite inapoi produsele.
Nelamuriri sau reclamatii In cazurile in care doriti sa primiti informatii suplimentare despre Bunurile si Serviciile comandate de dumneavoastra si livrate de Bricolez.ro, aveti neclaritati sau chiar nemultumiri cu privire la aceste produse sau chiar cu privire la colaborarea cu Bricolez.ro, va rugam sa ne transmiteti un e-mail in acest sens pe adresa comenzi@Bricolez.ro, in care sa ne comunicati cat mai multe detalii. Pentru a putea procesa in timp util solicitarea sau reclamatia dumneavoastra este necesar sa ne transmiteti in primul rand urmatoarele informatii, dar fara a va limita la acestea: numele complet pe care l-ati trecut in comanda, seria comenzii, data efectuarii comenzii, data si metoda livrarii.Conform prevederilor Regulamentului nr. 524/2013 privind soluţionarea online a litigiilor in materie de consum, consumatorii si comerciantii care doresc o solutionare pe cale extrajudiciara a litigiilor rezultate din tranzactiile online pot accesa acest link.
Atunci cand contractul nu poate fi executat din cauza unui eveniment de forta majora, Vanzatorul si Cumparatorul nu vor fi raspunzatori pentru nerespectarea obligatiilor lor contractuale. Forta majora este orice eveniment extern (natural sau social), imprevizibil, inevitabil si absolut invincibil.
Acest contract este supus legii romane, iar orice litigii aparute ca urmare a executarii acestui contract vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca pe aceasta cale nu se va putea ajunge la un acord, litigiile dintre Vanzator si Cumparator vor fi solutionate in instanta, conform legislatiei romane in vigoare, de catre instanta de judecata competenta.
Preturile afisate pe site-ul Bricolez.ro includ TVA (19%), nu includ costurile de transport si sunt valabile pana la modificare, anulare sau pana la epuizarea stocurilor. Acest lucru este valabil inclusiv pentru preturile Bunurilor si Serviciilor din componenta ofertelor promotionale.
Serviciul Clienti al magazinului online Bricolez.ro poate fi contactat prin e-mail la adresa comenzi@Bricolez.ro sau telefonic la numarul 0756 666430. Program: de Luni pana Vineri, intre orele 09.00 si 16.00. Exceptie fac sarbatorile legale, zile in care Serviciul Clienti al magazinului online Bricolez.ro este inchis.Precizare: Serviciul Clienti nu preia comenzi (telefonice, prin e-mail sau prin alte mijloace de comunicare), in magazinul online Bricolez.ro comenzile pot fi lansate doar online, direct pe site.Din cauza numeroaselor tentative de fraude prin telefon, ne rezervam dreptul de a raspunde doar la apeluri initiate de pe numere de telefon din Romania.